sjuk ?

hejhej .
sitter uppe i min soffa o ska sätta igång en film eller nått o lägga mig under täcket.
tror jag börjar bli sjuk . för fryser som in i helvete, huvudet bara värker och har asont i magen ..
så får se om jag kanske är hemma imon.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jag hatar verkligen min svenskalärare . för asså, vi fick provschema idag och då stod det att vi har svenskaprov nästa vecka men våran lärare säger att vi har det torsdag DENNA vecka . asså vafan -.-
men iaf , har spanskaprov på onsdag. och jag är hur säker som helst , tror att jag klarar det ! :D hääärligt !
ah , men nu ska jag sätta igång en film.
pusshej.
fick den av lina :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0