nu lever vi livet !

dagen började dåligt o hela skoldagen va dålig. började nästan gråta o allt ..
men när jag kom hem o skrev till nathalie så blev jag lycklig , för när hon mår bra - mår jag bra.
så nu jävlar , se upp världen ! för nu ska jag leva livet ! :D
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
och idag ska jag ge ett stort TACK till Linnea Magnusson som fanns för mig idag , jag älskar dig gumman ! <3
NathalieLundell ?
visst sa jag att allt skulle ordna sig ? och visst hade jag rätt ? 
du klarar precis allt , jag sa det till dig. men du trodde inte på mig just den stunden. men nu tror jag att du vet det.
du förtjänar verkligen allt detta , och jag är så sjukt stolt över dig !
så nu skiter vi i allt o bara lever livet ! så se upp världeeeeeen ! :D
och vi ska ha världens bästa sommar iår , och inget kan hindra oss !
jag älskar dig mest baby. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0