LINA ÅKESSON !

omg , finaste personen i världen or what ? ohja , helt klart.
du har förändrat mitt liv till något mycket bättre , du har gjort mig glad och utan dig är jag ingenting.
du är mitt livsljus , den som jag behöver för att kunna leva.
jag andas för dig , för du är min luft & mina andetag.
utan dig hade jag inte stått här idag , du får mitt hjärta att fortsätta slå.
"jag trodde änglar bara fanns i himlen , så vad gör du då här på jorden ?" , tänk dig att jag hittade världens finaste ängel och tänk att det är du !
utan dig hade jag varit nere på botten föralltid , men du tar mig upp till toppen.
du är det bästa som hänt mig , gumman ..
och utan lina finns det ingen becca.
du är så långt bort , men ändå så nära.
en ängel föll från himlen och landade på jorden , och det va DU !
du är ängeln utan vingar , du är allt man någonsin kan önska.
om folk kallar oss normala , ja då har dom fel . för tillsammans är vi onormala , men det är så det ska vara , right ?
du&jag mot världen , det är så det är och det är så det alltid ska vara !
dör du - dör jag , för jag tänker inte leva en enda sekund utan dig.
JAG ÄLSKAR DIG MEST , BÄSTAVÄN ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0