emma och jag är två duktiga små tjejer !

jag hinner visst slänga in ett inlägg till , jag ska snart sminka mig . men emma tar upp hela spegeln så jag får vänta lite ;)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kan berätta vad som hände mig och emma ? ohja , klart jag ska det ;
jo , igår när vi stängt av datorerna o allt för att vi skulle sova så låg vi o snackade ist o emma smsade . och det va sjukt varmt i rummet så vi tänkte "vi kan ju öppna fönstret en stund tills vi ska sova" , så vi gjorde det och vi hade taklampan va tänd . och sen råkade vi somna så emma vaknade imorse nån gång av att hon frös , och då va självklart fönstret fortfarande öppet och taklampan tänd . duktiga vi är ju ? hehe ohja (y'

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

men iaf , om en stund drar vi bort t sporthallen , nice ! (y'
och får se om jag kanske sover hos emma inatt igen ? hon ska fråga sen så. jag pallar inte sova hemma eftersom att det är 3 småungar hemma hos mig ;) heheh , snäll jag är ju att jag inte orkar med dom ? (a'
men aja , emma hälsar förresten . coolt ju ?
asså sorry för mitt lilla damp , men jag har fett tråkigt medans emma sminkar sig ;d
men vi hörs ikväll , puss
osminkad ? wow , coolt att jag la ut en sån bild ;o

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej de vore gulligt ifall du gick in på denna länk;

http://www.youtube.com/watch?v=d3DJvjZfJ88

och lyssna när jag sjunger och skriva va du tycker! inge vidare men därför vill jag att folk ska tycka till så jag vet vad jag ska träna på eller så, blir mer taggad då så lyssna å tyck till i kommentarsfältet :) kram

2011-01-22 @ 17:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0