victorhilmersson, bästa bror.

VICTOR HILMERSSON ;
världens bästa bror, kanske för att jag inte har någon mer?
men iaf. jag älskar honom enormt mycket. fastän att vi för det mesta bara bråkar.
men vi kan ha perioder då vi är värsta asbra vänner och kan snacka om allting.
det finns stunder så vi kan snacka om gamla minnen, spela tvspel tsm, och verkligen ha kul.
idag när vi gick till skolan så snackade vi minnen från sommaren -09, det va faktiskt kul.
och när vi satt på bussen idag påväg till pappa så satt vi o garvade typ hela vägen, jag har nog inte haft så kul med honom på länge. men shit va vi skrattade.
men det finns också stunder då vi skrikit åt varann, slagit varann och typ velat döda varann. men syskon bråkar, så enkelt är det. och det kan ju ingen ändra på, för det bara är så.
men hur som helst.. fastän att vi bråkar typ hela tiden så älskar jag min bror mest. han är underbar, och han är speciell.
och tillsammans har vi bäst humor, och vi är verkligen grymma.
vi kan stå o garva åt massor, fast andra fattar inte ens vad som är kul. men jag&min bror är onormala, så har det alltid varit.
jag minns när jag va liten och jag sa att jag ville ha en lillebror, och sen så fick jag det också. det va verkligen lycka, att få något man önskade sig. det är inte precis vanligt, men min önskan blev sann.
och jag fick världens bästa bror, och jag är stolt över honom. stolt över att han är just min bror, bara min.
min bror betyder allra mest, och det försöker jag förklara med denna texten.
vet inte om jag lyckas så bra, men iaf.
som sagt.. jag är stolt över min bror, och det kommer jag vara livet ut. och jag kommer älska honom, tills sista andetaget. och jag lovar att aldrig någonsin svika honom, han är mitt allt. utan honom skulle jag inte klara någonting. han är bäst.
kan inte tänka mig ett liv utan honom, han gör det värt att leva.
Jag älskar dig bror, nu & föralltid. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0