Trofast.

FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE HAR BLOGGAT IDAG, MEN JAG HAR VARIT HELT UPPTAGEN, SKA FÖRKLARA HÄR NU DÅ;
efter skolan så stack jag till nathalie, sydde ihop hennes löshår oså. och sen så bestämde vi oss för att åka till mönsterås ikväll för att Trofast skulle spela på ungdomsgården. så vi åkte dit lite efter åtta, va där vid typ nio. sen så började han sjunga efter tio. och han va så jääävla grym, filmade massa, ni kan få se nått någon annan dag. men ja shit va bra han va, tänk att höra sin typ favoritlåt live? underbart! men sen så va jag hemma typ tolv och nu är jag enormt trött.
det va därför..
men nu ska jag iaf snart sova, är fett trött.
emma&jag ska vara barnvakt en stund imon.
plus att natha kanske skulle färga mitt hår?
aja, jag hör av mig imon.
gör blogglistan imon ist, orkar inte nu.
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0