~ tänker på när jag var barn. ~

haft en helt underbar dag idag.
efter skolan va jag med natha,mich&magda. vi stack hem till natha&mich o va där till typ 6 då vi stack bort till tegel o träffade emma,nea&dorota :)
en aning damp på tegel, skrattade så mycket att jag inte kunde andas och att jag låg på golvet. ja fyfan va kul vi hade. vid sju så stack jag hem.
men tack för den underbara dagen Nathalie Lundell, Michelle Lundell och Magda Stys. dagen va toppen, jag älskar er tjejer. <3
nu ska jag ska jag plugga, pusshej.
~ Inga tuffa val, tänker på när jag var barn.
Ingenting var knas, allt var så jävla bra.
Nu står jag här idag, finns allt för många val.
Tänker på när jag var barn, allt var så jävla bra. ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0