pluggpluggplugg.

förlåt att jag inte bloggat idag. men har inte hunnit.
har varit o handlat med mamma, vart med emma en stund, duschat o massa.
och nu pluggar jag, biologiprov imon. och jag kan det INTE. kommer gå åt helvete eller något.
är även sjuuukt trött, men det är bara att hålla sig vaken o plugga.
har en hel del till att plugga på, + att jag har spanska till imon med ;s
så jag lär få sitta uppe i nån timme eller två till, om ens det räcker.
är asmycket, tror jag dör.
hinner inte öva i skolan imon heller.
har slöjd på morgonen, sen en liten rast & sen provet.
aja, får väl gå som det går.
ska ta tag i skolan efter lovet, då jävlar ska det bli ändring i mitt betyg.
men jag får väl ta o fortsätta plugga så att jag kan få sova nångång. annars sitter jag död på alla lektioner imon..
jag hör av mig imon, då har jag mer tid till att blogga.
oj, skrev detta inlägg på typ två minuter? ;o
men aja, hörs imon.
pusshej.
hehehehhe, jag & min "barndoms bästis" johan xd
saknar dom gamla tiderna, då va allt som bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0