natha sover & jag sitter på bussen om 2timmar.

ska fixa mig oså nu, och om två timmar sitter jag på bussen påväg hem.
men nathalie sover nu, och tror ni att hon är vaken när jag kommer? man kan ju hoppas på att hon är det iaf, inte för att jag tror det ;)
hehe, annars ber jag michelle att väcka henne.
men iaf, när jag kommer fram så ska jag till karlssons först lite fort, och sen drar jag mig mot nathalie.
jag&nathalie ska nog se på film eller något, får se. hon får knappt gå ut så vi får väl bara vara hemma hos henne hela dagen.
jag lär säkert börja gråta när jag ser henne också, fyfan..
fyfan va tårarna rann igårkväll, dom slutade inte rinna. usch va jag grät, det va det värsta som hänt mig.. är bara glad över att det gick så bra som det faktiskt gjorde, det hade kunnat gå mycket värre..
ahmen, här har jag inte tid att ligga o blogga ;s
måste fixa mig nu så att jag hinner allt, vi hörs ikväll.
pusshej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0