lina imon kaaaanske.

emma och jag har sett på film tills klockan nio, heheh. och då skulle hon hem så jag hängde med in för ska låna en tröja av henne i helgen. snäll hon är ju? (a)
sen duschade jag och nu sitter jag här, och pluggar lite grann.
ska som sagt till pappa imon, och lina kanske sover hos mig imon med. blir förhoppningsvis att vara med henne hela helgen! för felle kunde inte va denna helgen om inte på söndag.
på lördag ska vi också ha kalas för min älskade bror som fyller 10år nästa vecka! :) och vet ni? MIN SAKNADE FASTER LINDA HAR KOMMIT HEEEEEEEEEEEM IGEN, SNACKA OM LYCKLIG? hon, erik & emil är hos farmor&farfar hela helgen, och på söndag åker dom hem till vänersborg igen...
men helt underbart att dom är i oskarshamn igen, har saknat dom något enormt!
iaf, nu måste jag plugga och snart sova.
godnatt.
jag saknar dig faster, men på lördag ses vi igen! <3


Lina Åkesson? det är sjukt hur mycket jag saknar dig!
men vi ses i helgen älskling.
iloveu bvän. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0