idag har jag tid att blogga ;)

hehe ja, idag har jag tid att blogga ;)
somnade typ kvart i ett inatt, inte bra. men jag är 99% säker på att jag klarade provet :D
skrev på alla frågor utom en iaf, men sen kanske jag har några fel oså.
på fredag har jag soprov så jag ska plugga lite på det idag.
vid fem när mamma kommit hem från jobbet så åker hon&victor till mormor i ohamn o skulle göra nånting? men jag orkar inte hänga med, så jag stannar hemma ist. så jag är hemma själv hela kvällen, så jävla gutt!
hehe, men iaf.. imon ska sjuorna till simhallen, jag vill inte -.- ska iaf vara med magda där, och det blir självklart kul :D
vi typ stod o dampade vid busshållplatsen efter skolan? hahahah, askul xd
ahmen, nu ska jag inte skriva mer.
pusshej.


gammal dampbild från 2009? ;o
gud va jag saknar mina fina tjejer.. ;((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0