hos emma, sover kanske här?

är hemma hos emma nu, så bloggar från hennes dator eftersom att min är typ i kalmar? haha fråga inte, men asså pappa & victor är i kalmar o dom har mina kläder o min dator o det med sig. för orkade inte ta med det till natha.
men iaf, åkte ju med bussen vid tjugo i tolv. o när jag kom fram stack jag in på karlssons och köpte ett halsband & godis till nathalie :)
sen stack jag hem till henne och sen stack hon&jag bort till sporthallen o letade efter emma o dom. efter ett tag hittade vi dom och va med dom där ett tag. sen skulle cornelia hem så jag,emma&nathalie stack hem till natha igen och vid fyra typ hämtade emmas mamma mig&emma så nu sitter jag här.
får se om jag kanske sover här, ska iaf fråga mamma när hon kommer hem från nässjö.
undrar hur det kommer gå i skolan imon? jobbigt att veta att jag inte kommer se nathalie komma gåendes till sitt skåp, inte se henne komma med sina skolböcker från ett klassrum, inte se hennes leende, inte få höra hennes skratt, inte få se in i hennes glittrande ögon och inte få prata med henne. fyfan, kommer gråta hela dagen. så får se om jag klarar av hela skoldagen eller om jag går hem efter ett tag. får se imon.. känner redan hur tårarna vill börja rinna, fyfan..
nathalie? ring mig imon, okej? måste få veta hur det går imon o det. jag älskar dig mest gumman.
ahmen, jag ska kanske inte blockera emmas dator? hon vill säkert ha den? eller njae, hon har ju sin mobil, eheheheh ;)
men iaf, jag kan höra av mig sen ist.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0