DAG 1 - PRESENTERA MIG SJÄLV.

Jag heter Rebecka Stephanie Eva Hilmersson. Jag är 13 år, blir 14 den 4 augusti. Jag bor i hålan högsby.
Jag har växt upp & bott i oskarshamn i hela mitt liv, tills förra året då jag flyttade till min mamma i högsby.
När jag bodde i oskarshamn så gick jag på rödsleskolan & nu går jag då på fröviskolan.
Jag har ett "äkta" syskon, victor.
Pappa bor fortfarande i oskarshamn, med sin tjej Lena. Dom har en hund & bor i mysingsö.
Ja, mamma bor som sagt i högsby. Och snart flyttar hennes kille & hans två barn hit.
Jag älskar mina fina vänner MEST, det kan jag lova.
Mina föräldar, dom är världens bästa. Även fast jag kan hata dom ibland.
När jag har gått ut nian så vill jag gå media-linjen i jönköping eller nån annan liknande plats.
Och sen så vill jag nog flytta till vänersborg, där jag trivs som mest.
Det va nog allt jag kom på just nu, hihi.
hörs, puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0