bäst på spanska eller vad?

deppdag? ohja..
men mina vänner är bäst på att få mig på bättre humör, det kan jag lova!
hade spanska idag, bara min klass. och vi hade prov, det gick toppen! jag var den enda med ALLA rätt! :D fyfan så glad jag blev, jag kände mig jätteosäker o trodde att jag skulle få IG eller G ;)
har iaf pluggat lite när jag kom hem. hade missat en läxa i spanskan som jag ska göra på suten på tisdag så jag måste plugga på den. har även gjort lite matte, prov på fredag i det ;s
nu ska jag bara slöa lite innan mamma&victor kommer hem. då blir det lite kalas för brooor som fyller år imon. men mamma ska till stockholm imon, därför firar vi han idag ist :)
men vi hörs sen, pussheeej.


mooongobarn, hihi iloveu. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0