jag & lisette är bäst xD

hola :)

bion igår va typ sådär, den va rolig oså men trodde liksom att den skulle va bättre, men jag vill iaf se den igen. satt o skrattade som fan ibland xD

efter så fick vi vänta i en timme och tjugo minuter på att tåget skulle gå, så vi satt inne på McDonalds och vi kollade på lite videoklipp på min mobil från högsbydagarna, fyfan va vi saknar det :'(

sen på tåget hem sov vi typ ;) och när vi kom hem så somnade vi typ direkt.

juste, vi träffade ju matilda på bion med :)
och idag har vi vart ute o dampat som fan, vi spelade in en video som va typ 34 minuter lång xD
vi tog nåra stycken bilder ute oxå, som jag ska visa.
men hon åkte hem vid halv fem :(
men vi hörs.
puss

bilder från idag;

 


våra McDonalds-skor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0