glaaaaaad :D

emma&jag cyklade runt lite ute förut, vetifan vart vi va egentligen, lite överallt med andra ord ;)
nu sitter jag iaf på mitt rum & är suuuuuuper glad :D
skola imon igen då, sen heeeeelg!
engelska-prov imon, & jag kommer inte klara det, jag lovar ;o man ska komma ihåg en hel text utantill, hur det stavas o allt ;s
HAHAHA, sut-lektionen idag va ju rolig. fan va jag skrattade åt lisette när hon skrek xD bilder från våran "raket-skjutning" kommer imon eller något, har inte laddat in dom på datorn än. HAHAHA, men fyfan va bäst det va xD
men vafan, ni fattar ju inte :p men vi sköt iaf vattenraketer på sut-lektionen & lisette skrek när vi sköt iväg den första xD och sen skulle hon skjuta iväg en, ännu roligare HAHAHA xD
men shit va mycket jag skrev nu.
nä nu ska jag chatta & plugga
puuuuuuuuuuuss på er alla dampapor :D


lisette, din jävla dampunge....
du är BÄST på att skjuta vattenraketer, HAHAHA xD<3

Kommentarer
Postat av: Lisette

haha klart jag e , tror jag ska köpa en sånnn :D

2010-09-30 @ 21:13:36
URL: http://bongbing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0