campingen med klassen

hej :)

kom hem efter elva idag, sjukt skönt!

men nu kan jag berätta lite då;

vid halv ett tog vi bussen till gösjön och där badade vissa killar medans tjejerna mest snackade oså ;)
sen gick vi mot Åsen, vandringen gick rätt fort men fick sjuuukt ont i mina axlar efter att ha bärt den där tunga väskan ;s
när vi kom dit så bestämde vi vart alla skulle sova i tältet och sen gjorde vi lite allt möjligt :)
senare grillade vi korv och ännu senare så satt alla inne i tältet och snackade, spelade kort o lite, mysig kväll (:
fast natten va hemsk.. vaknade minst tio gånger av att jag frös och låg obekvämt ;s
sen vid halv sju väckte alla killarna tjejerna, och vi blev typ sura hahaha ;p
sen runt kvart i tio så gick vi mot skolan och sen drog jag hem.
tack för campingen 7c, det va underbart! :) ♥

 

nu sitter jag iaf i soffan och fryser och har ont i axlarna o ryggen ;s

vid halv fyra tar jag och victor bussen till ohamn och stannar där till söndag, får se vad som händer där, jag ska iaf sova rättså tidigt ikväll för är astrött :/

nu ska jag dricka cola och kolla på tv, vi hörs

puss

 

här kommer lite bilder från campingen, typ bara på naturen men fick så bra bilder (:


olivia och sarah :)<3

olivia :)<3

påväg till Åsen ;)

haha, victor och filip xD

olivia ;)<3

jag, haha xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0