trött

hejsan :)
jag har inte vart speciellt social på bloggen idag, men har inte vart hemma.
dagen har tillbringats med dom bästa tjejerna emma, linnea & frida. först va vi med dennis & kevin o vi gick runt lite överallt, sen stack kevin hem. och då stack vi andra till press och lite senare stack dennis hem. så vi gick hem till linnea där vi hade lämnat fridas väska & sen hämtade emmas pappa oss och vi åkte hem till henne. där satt vi o snackade, sen åt vi & sen började vi se på en film (vi såg aldrig klart den) och lite senare stack vi hem till mig & ungefär fem min efter vi kommit in till mig så kom tilda. vi satt först o snackade och sen stack vi bort te skolan och satt där o snackade & linnea gick ett varv runt högstadiet :p sen stack vi in till mig igen & sen stack linnea hem. sen fem minuter senare stack emma&frida hem så då va det bara jag&tilda kvar, vi kollade lite på datorn oså och sen stack även hon hem.
men dagen va helt underbar med världens finaste tjejer! tack för dagen, puss jag älskar er<3
nu blir det bara att slöa lite & snart sova, imon anländer jag till nässjö för att tillbringa några dagar med bästa carro & på måndag drar hon & jag vidare till jönköping för en heldag där.
nu ska jag inte skriva mer, & detta blir nog sista inlägget idag, så vi hörs imon.
puss & godnatt alla läsare :)

Kommentarer
Postat av: ekt

hej, har precis skaffat ny blogg kika in :D <3

2010-10-31 @ 10:10:23
URL: http://ekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0