tack för kvällen!

emma&tilda, tack för kvällen. ni fick mig att tänka på annat, ni fick mig på MYCKET bättre humör!<3
imon drar man iväg till kalmar för att se teater med skolan, typ om drottning kristina? fyyyyyyyyyfan palla -.-
nu pluggar jag iaf lite spanska, läxa till imon. har en lektion och sen drar vi mot kalmar.
jag pallar fan inte blogga, pusshej
GAMMELMORFAR, JAG SAKNAR DIG MER ÄN VAD SOM GÅR ATT FÖRKLARA!
DU VA DEN BÄSTA PERSONEN SOM FANNS, MED DIG VA JAG LYCKLIG, HOS DIG VA JAG TRYGG!
DU VA DEN PERSONEN SOM FICK ALLA ATT MÅ BRA, DEN SOM FICK ANDRA PÅ BRA HUMÖR!
VÄRLDENS FINASTE PERSON, VÄRLDENS BÄSTA, DET VA FAN DU!
JAG TRIVDES BÄST I DIN FAMN!
20/10-07 , DAGEN DÅ DITT HJÄRTA INTE VILLE SLÅ LÄNGRE.. VÄRSTA DAGEN I MITT LIV!
TÅRARNA RINNER HELA TIDEN, FÖR SAKNADEN AV DIG ÄR ALLDELES FÖR STOR NU!
JAG ÄLSKADE & ÄLSKAR DIG FORTFARANDE, FÖR ALL FRAMTID!
3 JÄVLA ÅR IDAG, IMISSU.. <3
änglen hann aldrig komma, änglen bara vände om, sa aldrig hej, vi fick aldrig se ett leende..
du fick aldrig se dagens ljus, ditt lilla hjärta orkade inte slå..
vi älskar våran ängel, våran egna skyddsängel!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0