med emma

tjalalalalla tjoho :D hahah damp? ;o
kanske lite damp kvar sen våran dampiga lilla håltimma idag, HAHAHAHA fyfan xD har nog fan aldrig skrattat så jävla mycket i skolan som jag gjorde då xD en lärare sa till och med till oss? ;o xD då kanske ni förstår hur mycket vi skrattade xD
sarah: vart är min fysikbok? ;o
medelin&jag: HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD
hahha, bäst (y)
men nu sitter jag iaf här med emma & vi väntar väl typ på att klockan ska bli halv sju, tilda dårå :D
nu ska jag nog plugga lite granna och snart äta lite.
aleeeeeex, du måååååste bli frisk tills imon asså. jag och tilda klarar oss inte utan dig ;o
krya gumman, puuuuuss ily <3
nejmen, nu ska jag inte flumma runt på bloggen, pusshej på er :)
jag hatar verkligen oktober..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0