LADAN INGEN GILLAR XD

hellu :)
skolan idag va tråkig, jobbig och helt jävla cp -.- nä, men det va nog för att jag va så trött :p
medde och jag hade iaf damp på fysiken, HAHAHAHAHA "ladan ingen gillar" xD bara vi som fattar, men shit vilket damp, victor & anton blev asarga på oss för att vi satt o garvade (a)
men efter skolan så stack jag hem, och vid halv fem stack emma&jag upp till biblioteket, och jag är ju så smart som glömde lånekortet (a) men eftersom att emma är så jävla snäll så fick jag låna på hennes kort :)
hade tänkt påbörja en ny bok faktiskt, håller egentligen på med två andra men dom är helt cp så tror inte att jag ska avsluta dom. och sarah är sååååå snäll, hon ska kanske måla framsidan till min bok, asså shit va snällt, frågade henne bara för att hon är BÄST på att måla och tror nog att hon klarar av denna uppgift :)
jag ska inte avslöja vad boken kommer handla om men kan säga vad jag tror att den kommer heta; "min ängel, kom tillbaks" . jag kanske ändrar namnet tillslut, men det är sålänge iaf.
men nu måste jag plugga, biologi-prov imon -.-
så vi hörs väl sen.
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0