kramdagen!

idag är det ju kramdagen, fick inte ihop såååå många kramar (a)
men hängde ju med medelin hem efter skolan + att vi va nära på att missa bussen, duktigt av oss (y) vi hade missat den om inte amanda hade skrikit "TRÅNSHULT, TRÅÅÅÅNSHULT!!!" hahahahaha xD
vi hade iaf kul när vi kom hem till henne, kollade på musikalen o lite :) ville inte åka hem sen ju :(
och jag har fått värsta cp känslan: JAG VILL FLYTTA :o helt jävla sjukt..
imon är det ju iaf äntligen fredag, mormor kommer då för mamma & jimmie ska till gbg.
tre veckor kvar - sen är det höstlov!! då drar jag antagligen till nässjö, peppad som fan :D
men nu ska jag när som helst sova, palla skolan imon -.-
puss & godnatt


fredrik är cool (H) och jag saknar honom :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0