jag har nog bestämt mig!

nu har jag nog bestämt mig, eller kanske inte,, får helt enkelt se....
ni undrar ju självklart vad jag har bestämt mig för, och det är att jag funderar på att börja använda mitt löshår igen? är inte säker på om jag vill, så får se imon. ikväll har jag iaf satt i det och testat oså, ser bra ut men vet som sagt inte om jag vill ha det.
just nu redigerar jag lite bilder oså, fast ska nog sova när som helst.
ni får ha det bra så hörs vi imon.
pusshej :)
förresten, jag hade tänkt börja med en ny kategori här på bloggen som heter "fototeman" , den går ut på att jag en eller flera gånger i veckan lägger upp massvis av bilder på bloggen, FAST det måste va ett visst tema som tex. naturen, vännerna, familjen/släkten, djur & lite sånnadär.
tänkte bara berätta det, och det startar nån dag i veckan.
godnatt


långt eller kort? det är frågan :/

Kommentarer
Postat av: Frida

lååångt :D<3

2010-10-26 @ 16:14:20
URL: http://cpbarnetochdampbarnet.blogg.se/
Postat av: Elin

Långt! <3

2010-10-26 @ 18:52:01
URL: http://www.minjagblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0