cassan&julia

skolan idag va helt cp, inga raster oså ;s
+ att jag luktade killparfym typ halva dagen, tack andreas! -.-
men sen efter skolan då så stack jag bort till dunken och mötte upp julia och då stack vi o mötte cassan :) när hon hade kommit så stack vi hem till mig o åt oså, sen stack vi ut och tog lite kort, jag blundar på typ alla dom för att jag fick solen i ögonen xD men sen stack vi in och tog lite bilder ist. runt klockan 6 så stack julia hem :( så då tog jag&cassan lite kort oså och sen åkte hon hem med bussen vid tjugo över sju, asså cp busschaufför ;o
får se när bilderna kommer upp här, eftersom att cassan inte hittar sladden till kameran så lär det dröja ett tag, kanske nåra dagar ;) men dom kommer iaf upp när jag fått dom.
nu hade jag tänkt att plugga lite fysik, och imon i skolan blir det författarbesök, palla -.-
på onsdag kanske jag skulle va med cornelia? hon skulle fråga imon eftersom att hon är så seg.
i helgen drar jag till pappa, tror vi skulle ha kalas för honom på lördag, och så kanske jag skulle träffa cassan i helgen, nice :)
saknar både cassandra & julia just nu :(
nu måste jag plugga, så vi hörs.
puss på er
haha, fin bild som julia gjorde ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0