ännu en ny header pågång

hejhej :)
lördag idag & det blev inte ruda.
nea kom hit ist och sen kom emma, dom stack vid typ halv två.
ni tänker säkert såhär om min rubrik; "men herregud, inte en ny header IGEN!" hahhahah xD
men jag blir aldrig nöjd :(
men nu håller iaf sarah på med några olika till mig så får jag välja mellan dom sen, hon är sååå snäll :)
runt fem idag så kommer mamma hem från gbg, hon & jimmie va o såg volbeat där. tror hon har köpt en tröja åt mig, hoppas på det iaf (a) hon köper typ alltid tröjor åt mig & victor när hon vart på nån konsert :')
just nu sitter jag iaf o redigerar lite bilder o fixar, ska fixa massa med bloggen sen då med ny header & design & lite nya kategorier kanske? :)
nu ska jag nt skriva mer, så vi hörs sen.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0