äh, ha det bra . godnatt

carro hann tyvärr inte komma hit idag, men imon blire jönköping. kommer bli awsome :D
men nu orkar jag inte nörda datorn längre, nä nu blir det nog att stänga av den sege datorn och lägga sig i soffan (där jag ska sova) och lyssna på musik tills jag somnar. det blir nog bra. så ni får ha det så bra så hörs vi imon.
godnatt, sov gott.

du betydde allt, eller erättaresagt,, NI betydde mest..
den ena minns jag knappt, sorgligt.
den andra minns jag allra bäst, & saknaden är för stor..
den tredje träffade jag inte så ofta, men en mycket speciell person.
den fjärde hann ingen träffa, den bara vände om..

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: Vad kul att du vill vara med :) Jag publicerar vinnaren senare ikväll så kika in då! Lycka till!

2010-11-01 @ 16:29:44
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0