6timmars sömn , inte bra

filmen igår va sjukt bra tills mamman fick canser & skulle dö ;s jag började självklart att gråta efter filmen, men herregud,, sånna där filmer påverkar mig..
filmen va iaf slut vid halv tolv och sen somnade jag inte förräns ett typ, låg o typ tänkte en massa + att jag kunde verkligen inte sova ;o
så jag sov bara i 6 timmar ungefär ,inte särskilt bra. så idag har jag vart astrött, haft ont i huvudet & det har svidit i ögonen..
nu har jag iaf pluggat oså, och väntar på att maten ska bli klar. men det kan dröjja ett tag :/
blir en lugnt kväll idag, sova rättså tidigt idag.
aja, vi hörs.
pusshej
jagälskardej<3
& gmn, jag finns här,, dag som natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0