älskar er!

skolan idag söööög.. plus att medelin glömde sin skåpsnyckel IGEN så fick ha hennes böcker i mitt skåp IGEN! ah, lite damp xd men det va iaf sjukt kul o träffa alla kompisar igen, saknat dom. medelin och jag hade damp på idrotten, sjukt kul xd och jag ville även börja asgarva på musiken, bara av en låt? och ingen annan ville ju det, bara jag heheeh (a) speciell låt dedär ;) hahahahah, omg xd
ah men nu ska jag inte dampa mer, eller försöka iaf.
ikväll har jag inte gjort så mycket, vart ute med emma i kylan, svinkallt ute ju ;s fick allvarligt damp på morgonen när jag såg att det va 8,5 minusgrader ute ;s  så det fick bli vinterjacka till skolan..
aja, peppar helgen om något liksom! då blir det nässjö med mamma o victor, sjuuukt nice. och på lördag drar jag, mamma, victor, jimmie, hugo & liam o badar i jönköpings badhus, asnice!!! :D hehe peppad ofc.
men nu ska jag faktiskt inte skriva mer så vi hörs imon, pusshej

emma lövmo svensson <3
linnea gandskog <3
alexandra sjöberg <3
caroline trägårdh <3
lovisa åström <3
moa fredriksson <3
tilda reinholdsson <3
felicia hellqvist <3
cassandra fanta <3
frida nilsson <3
elsa ragnarsson <3
kajsa bergström <3
linnea kuokkanen <3
linnea bergeskans <3
sanna nilsson <3
----------------------------------------------------------------------------------------------------

1universum, 8 planeter, 204 länder, 809 öar, 7 hav, 6,6miljarder människor och jag träffade er av alla dom. JAG ÄLSKAR ER! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0