tråktråktråk...

sitter här o har aaaaastråkigt :(
mamma har iaf kommit hem och senare blir det nog bara massa mys.
chattar lite med saknade tildaälskling'<3  saknar henne något grymt asså :'(
hoppas på att träffa henne snart igen, men det blir det nog självklart!
aja vafan. pallar inte blogga...
pusshej
det är asjobbigt att ni två bråkar, jag vet inte riktigt sanningen för ni båda berättar olika berättelser om vad som hände. jag vill kunna lita på er båda, men vafan.. det kan jag ju inte. vore otroligt bra om allt löste sig och ni blev vänner igen, men undrar om det ens kommer hända? troligtvis inte.. erat bråk verkar bli värre & värre för varje dag, och ibland är ni nära på att bli vänner igen men sen händer nått och det förstörs igen. åh, jag står inte ut med erat bråkande för jag älskar er båda. snälla..

Kommentarer
Postat av: Frida

vilka bråkar? msn? <3

2010-11-07 @ 18:44:41
URL: http://cpbarnetochdampbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0