tillfällig ny design

nu har jag designat om min blogg lite grann, men den är bara tillfällig eftersom att johanna ska göra en design oså till mig :)
dagen idag va seg som vanligt, men spanskan va kul, hahahahaha gud va vi & maria skrattade xd
idag blir det plugg o lite, kanske städa mitt rum lite, ser ut som om en bomb slagit ner -.-
o jag vill köpa nya ridkläder nuuuuuuuuu, men snart kanske :D
ska även tvinga mamma idag om att kolla priser o lite till ridningen eftersom att emma&jag ska börja :D
men nu ska jag nog fixa ny design till min & carros blogg, behövs en ny.
pusshej
redigerade denna bild nåra gånger, såhär blev resultaten;
blev riktigt nöjd faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0