snö!

hejhej :)
igår kom den första snön, och den låg ju kvar idag!
jag både älskar & hatar snön xd
men idag på våran lilla håltimma va medde, jag, leila, olivia & sarah ute o leila&medde körde snöbollskrig ;)
och imon hade jag inte tänkt va med på idrotten för är jätteförkyld, men det ska jag va ändå xd för jag blev riktigt pepp på det som några av oss i klassen ska göra direkt efter idrotten, alltså innan vi duschar. hahhahah, då ska vi hoppa ut i snön i bara idrottskläder, aaaaaaaaaaaaaaskul. vi gjorde det i 6an ;) men sarah har lovat att ta kort när vi gör det, så kommer bilder imon ;) jag kommer bli ännu mer förkyld efter det, men sak samma xd
men nu ska jag plugga oså, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0