pluggpluggplugg........... peppa vänersborg!

hahahahahahahh lite cprubrik men whatever ;)
sitter iaf o pluggar o lite nu, + peppar vänersborg något enooooooooooooormt! :D
blir antagligen det efter nyår, plus att kanske bästa michelle är där också då, kommer bli bäst med emma där! massor av mys med hästarna ;*
jag är cp idag, hihiihhiihihih. lite smått damp hahahha xd
men emma & jag va nere på karlsson förut o kollade på ridbyxor, vi båda behöver köpa det. för hon har inga och mina är för små ;s hoppas vi har råd bara! vill helst inte rida i mjukisbyxor.. assegt, I promise!
men vi hööööres senare, pusshej
varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till, vill inte ha det såhär!
vill inte minnas, vill glömma allt. men minnena dyker upp varje gång jag ser dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0