nyss; duschat. nu; städa

duschade nyss & nu hade jag tänkt städa mitt rum för imon måste det va städat enligt mamma. men lika bra o göra det nu för imon har jag massa läxor o göra.
och nu är näääästan hela helgen planerad, den kommer se ut typ såhär;
FREDAG; skolan först, sen dra ner till pappa i ohamn. blir att gå på stan med felle direkt, + att vi kaaaanske stöter på sanna där :D suuuuperkul för min del, men miiiiindre kul för felles del..
LÖRDAG; blir att va med sanna, aaaaaskul! sjukt länge sen jag träffade henne..
SÖNDAG; emma kaaaanske kommer, vi firar 1år tsm då! :D<3
-------------------------------------------------------------
bästa helgen :D
men wtf, felle har damp på sms ;o lääääääskigt.. ;s
vi hörs sen, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0