kort lugg

hejsan :)
idag har jag vart med emma&frida , och även lämnat frida vid tåget och nu är hon hemma i stockholm igen, högsby saknar henne :'(
sen efter det så va jag med emma, och sen så har jag klippt min lugg koooooooort :D
imon blir det att gå upp tidigt för att fixa mig, packa och sen ta bussen till ohamn vid tjugo över elva. då ska jag direkt in till vero moda och köpa en mössa :) och sen drar man hem till pappa och stannar där till lördag. och då drar man hem och är med sötisarna emma&alexandra :')<3
nu ska jag nog snart ta o sova, så att jag orkar upp imon.
vi hörs imon ist. puss&godnatt
kortis lugg :D
jag älskar er <3

eyy, jag & emma taggar stooort för sthlm 2011 :D (om jag kan hänga med för min mamma & för fridas mamma) , kommer bli grymt om det går!! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0