hos emma&frida

tjoho :)
idag har jag inte bloggat men det beror på att jag inte orkade blogga när jag vaknade. och sen bestämde jag att jag ville åka hem idag så vid ett stack pappa från oskarshamn för att hämta mig. innan han kom så fixade jag mig, packade ihop alla mina saker, va ute och tog lite höstbilder och va även med carro en liten stund, saknar henne :(<3
vid tre kom pappa fram till nässjö och vid fem ungefär så va jag hemma i högsby :)
då chillade jag bara och nu helt plötsligt sitter jag inne hos emma&frida och bloggar ;) hehe, nemen jag har faktiskt saknat dom medans jag vart i nässjö :/ och imon åker ju frida hem till stockholm också, åh kommer sakna henne.. <3
amen vafan, jag ska inte blockera emmas dator här, hon kanske vill ha den? hehe det vill hon säkert. men det skiter jag fullständigt i ett litet tag till ;p
nyss tog vi lite kort oså, dom kommer upp här när någon av dom har skickat bilderna till mig.
ett inlägg med bilder från nässjö kommer också nån dag, kanske senare.
äh vafan, vi hörs sen ist ;)
pusshej
HAHAHAHAHA, bild från i lördags xD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0