fysikdamplektion, slutade med att jag knappt kunde andas.

tjohej. snart blir det film och jag har precis pluggat.
fysik-lektionen idag va aaaaasdaaaaaamp xD jag menar det! det började med att medelin & jag började kladda i min lilla skrivbok och vi skrev lite smååååått cp så vi börja garva och det gjorde vi resten av lektionen xD på den lektionen skulle vi egentligen göra några repeteringsfrågor för att vi har prov nästa tisdag, men vi fick inte mycket gjort, gjorde bara nåååååra frågor xD och ah, jag kunde knappt andas efter den lektionen xD det här va fan askul;
ANDREAS; varför skrattar ni så mycket?
MEDDE&JAG; HAHAHAHAHAHAHAHAHA
15min senare..
ANDREAS; men herregud..
MEDDE&JAG; HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHA
haha omg xd
men nu ska jag ner o se på film, vi hörs imon.
pusshej

bilder från min fiiina lilla fysikskrivbok;
med denna fina handstilen svarade medde och jag på nåra av frågorna xd
och denna sida dampade vi på, jag siktar mest in på det översta xd
och jag kände bara att jag va tvungen att visa meddes fina gris som hon målade för nåra lektioner sen i min bok, ja ni ser ju att vi döpt den till "Löf" xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0