emma lövmo svensson.

Dagar har gått sen vi lärde känna varandra, den där dagen är en bit som fastnat i mitt hjärta.
Hundratals av dagar senare har vi tusen minnen. Men det som betyder mest är att du har alltid funnits där för mig, du har lyssnat på mig, du har inte hatat mig när jag gjort fel, utan du har älskat mig för den jag är. Vi snackar om allt och för mig är du världens bästa!
utan dig skulle jag inte va någonting, du är bäst..
direkt när jag träffade dig, då förstod jag att du va speciell. men då visste jag inte att just du skulle bli min bästavän&syster, men se.. det blev du&jag, emma&becca och så ska det alltid vara!
jag vet inte hur många gånger som vi bråkat, men det är ett antal. men dom har bara gjort oss så mycket starkare & vi har visat många gånger att tillsammans klarar vi allt.
äkta vänskap, hur stavas det? jo.. E M M A & B E C C A .
och äkta vänskap, det är precis det som vi har.
om du en dag skulle dö, då skulle jag inte kunna leva. för du är mitt liv, mitt hjärta, mina andetag, du är precis allt jag behöver för att kunna leva!
på vissa sätt är vi precis lika, men på andra sätt så är vi helt olika. det kanske är det som gör så att vi passar så bra tillsammans?
vi har gett varann ett löfte: "alltid vi två, hand i hand livet ut!" , och det löftet kommer jag hålla!
EMMALÖVMOSVENSSONHILMERSSON, JAG ÄLSKAR DIG SYSTER.. FÖR-ALL-FRAMTID!

 

  

  




  
  

   

  



  



ALLA BILDER ÄR MINNEN,
& ÄRLIGT, JAG GRÅTER NÄR JAG SKRIVER DETTA!
DU ÄR BÄST ÄLSKLING.
ILY <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0