drömmer mig bort... bort till en annan värld

hejhej :)
nu ska jag nog när som helst sova, aaaastrött. plus att vi ska upp runt nio imon för att åka till jkpg o bada :D carro hänger kanske med också, stort HJÄRTA på det! <3
inte på sådär asbra humör just nu, så vore aaasskönt om carro kan hänga med imon. behöver va med nån kompis. så som sagt, humöret är inte på topp precis.. så jag vetifan.. STORT tack till alla som stöttar mig, jag älskar er!
men nu ska jag nog faktiskt ta o sova, godnatt <3
I'm dreaming ... away to another world.
still I want is to get away, away from everything.
I want to avoid everything, all the problems.
can not take more shit.
but I am forced to, everything can just go to hell.
I want to another location, where everything is wonderful!
but I'm stuck here, there is no such a place that I want.
I want to a place where all my dreams come true ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0