"det är ingen toppen dag, men jag lever" , sann kommentar!

hejhej alla.
skolan idag va seg. damp på no-suten fast lite panik då med.. inte så kul.. från suten och resten av skoldagen mådde jag inte bra, på grund av en viss sak. fast volleybollen på idrotten fick mig faktiskt på bättre humör, tack till mitt "lag" som bestod av Medelin, Kevin, Anton, Rasmus K & Jimmy B, tack vare era snälla kommentarer så blev jag på bättre humör,, idrotten va verkligen rolig på grund av mitt såkallade "lag" :)
nu blir det iaf plugg, o kaaaaaanske tegel sen, om jag orkar. har asont i huvudet så tror inte att det blir tegel,, sorry emma :(<3
men ska inte skriva mer, pusshej
åh.. palla skiten mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0