brunett imon!

tjohej.
va ju i kalmar idag med sarah&olivia. askul.
vid typ tre-tiden träffa vi emma, och hon gick runt inne på baronen med oss.
sen vid kvart i sex ville jag gå på bio med emma (harry potter) men sarah kunde inte stanna så länge som den höll på så hon&olivia åkte hem, medans jag stannade o såg bion med emma & hennes familj. den va slut typ kvart över åtta, & bra va den.. faktiskt!
sen va det ju SJÄLVKLART värsta snöstormen när vi skulle hem så det tog nästan två timmar att åka ;o
men i kalmar iaf så köpte jag två saker till mig själv, en julklapp till emma & sen så köpte jag julklappar till mig själv, asså som jag ska få av mormor&ulla på julafton xd
och imon ska nathalie färga mitt&emmas hår, vi blir brunetter :D
kanske blir det så att jag också hänger med emma på mönsterås julmarknad imon, som jag gjorde förra året ;)
nu ska jag nog snart sova, ska upp runt nio imon, måste köpa hårfärg innan nattah kommer vid halv elva.
men jag kan visa bilder från dagen & på dom två sakerna jag köpte.
pusshej
det jag köpte;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0