1år!

nu har ett helt år gått sen vi blev vänner, och jag minns dagen som igår!

jag kan egentligen inte fatta att vi har vart vänner i bara ett år, för det känns som en evighet..

under detta år har vi gjort sjukt mycket tillsammans, och inte en sekund som jag spenderat med dig ångrar jag!

jag vet inte hur många gånger vi va under den vintern 09-10 , men det va många!
under 365 dagar så har vi fått hundratals minnen.
vi har gått igenom både lycka & sorg, och vi har bevisat många gånger att tillsammans klarar vi allt!
men det som betyder allra mest för mig är att du alltid funnits där, du har alltid lyssnat på mig, vad jag än haft att berätta. och om jag har gjort fel så har du inte hatat mig, för du har älskat mig för den jag är.
vi snackar om precis allt & för mig är du världens bästa människa!
vi har bråkat massor av gånger, men dom har bara gjort oss starkare&starkare.
JAG ÄLSKAR DIG LIKA MYCKET NU , SOM DÅ & SOM JAG ALLTID KOMMER ATT GÖRA!

---------------------------------------------------------------------------------

älskling'<3
----------------------------------------------------------------------------
det va en hel del bilder genom året!


Kommentarer
Postat av: Emma

naw älskling! du är världens finaste människa för mig och jag ångrar inte en enda dag med dig, vi klarar allt tsm. <33333333333

2010-11-21 @ 13:28:56
URL: http://emmalovmosvensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0