ohamn imon.

efter skolan imon drar vi ner till ohamn, lisette hänger med (y'
när jag kommer hem därifrån så blir det bara att fixa iordning o duscha eftersom att emma, mich & natha sover här (y'
jag har inget o skriva, har inte hänt så mycket idag. förutom att emma va här en stund förut och vi bestämde vad vi ska köpa för tröjor, och nejnej det berättar jag inte förräns vi köpt&fixat dom ;d riktigt nice iaf!
så vi hörs väl kaaaanske imon? och om jag inte uppdaterar alls imon så vet ni varför. men jag kan nog fixa ett tidsinställt så har ni nått o läsa iaf ;)
haha, aja. nu ska jag snart sova.
godnatt.
jag är inte värd dig, innerst inne vet jag ju det, men det gör bara så ont att inse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0