känner på mig att helgen blir grym.

sitter här o gör.... ingenting xd
emma kommer väl en stund sen (:
& jag känner verkligen att helgen blir gryyyyym!
för imon efter skolan drar jag kanske ner till ohamn en stund o handlar dom sista julklapparna, lisette kanske hänger med dit. och sen på kvällen så sover troligtvis natha, emma & mich hos mig :D
och på lördag blir det ju först att va med dom, och sen får vi se om lisette kaaaaanske sover hos mig :)
grym helg om något!
-----------------------------------------------------
omg va jag är duktigt asså.
kom nyss på att vi har kemiläxa tills imon och jag glömde boken i skolan (a) men hinner plugga på håltimman imon.
aja, vi hörs.
pusshej
jag saknar dig, jag saknar oss, jag saknar allt vi hade.
Cassandra Svendsby Fanta. §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0