hemma, fast för typ två timmar sen.

kom hem för lite mindre än två timmar sen, har duschat oså och nu äter jag & chattar lite med jessica (:
dagen va iaf enormt bra, kan berätta lite;
först stack jag t mormor o lämna min väska oså. sen mötte jag sanna utanför och vi stack till flanaden för sanna skulle ta ut pengar. sen gick vi igenom flanaden och där stötte vi på jessica. och sen stack vi och åt pizza. sen stack vi till flanaden igen o va där ett tag. sen när vi skulle gå därifrån stötte vi typ på adam. sen stack vi t gården där vi träffade jessica, julia, amanda, adam o nåra till. så där va vi ett tag tills vi stack bort till flanaden med adam igen. sen följde vi typ med honom bort t bussen och sen stack sanna&jag hem till min mormor för att hämta min väska och sen följde hon med mig till bussen och då åkte jag hem.
och nu sitter jag i soffan och drogar juice xd
men ska typ snart sova för är enormt trött.
så vi hörs imon. och förresten, sanna och jag tog inga kort idag xd
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0