EMMALÖVMOSVENSSON.

ja, vafan ska jag skriva? henne har ni hört talas om ett antal gånger va? ;) haha såklart ni har!
men iaf,,
hon är världens finaste person och hon är helt klart bäst.
i ett år har hon stöttat mig och alltid funnits där, i alla lägen, dygnet runt.
visst, vi har bråkat ett antal gånger men det har som tur är alltid löst sig. men vissa bråk har vart väldigt stora och vi har då nästan brytit kontakten. men nu är det faktiskt ett tag sen vårt senaste bråk. och efter alla bråk att vi blivit tajtare & tajtare.
hon är iaf världens finaste, sötaste, snällaste, underbaraste, bästaste & hela mitt fucking allt!
ett år av massor av dagar tsm, och under dom dagarna har vi skaffat miljontals minnen som typ; alla gånger då vi vart i ohamn? gösjön alla gånger i somras? kalmar? aboda? ekerum? hamnfestivalen? tolvskillingsmarknaden? mönsterås? nyår 09? skiren? alla gånger då vi bara suttit o snackat? alla våra härliga damp? alla gånger då vi gått/cyklat till ica&statoil? när vi delade ut reklam mitt i vintern så att vi frös fingrarna av oss? haha, och allt annat som vi gjort!
många gånger har vi bevisat att tillsammans klarar vi precis allt.
vi har gett varandra ett löfte: "föralltid vi, vad som än händer!" och det löftet håller jag, det lovar jag.
tillsammans ska vi vandra, hand i hand livet ut.
och en sekund utan dig är som ett liv utan att andas, en själ utan liv! ♥
JAG ÄLSKAR DIG LIKA MYCKET NU, SOM DÅ, & SOM JAG ALLTID KOMMER ATT GÖRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0