dejta sängen.

dagen har vart kanon! riktigt fina julklappar också, jag fick; en mobil, två böcker, 850 kronor, halsduk, linne, kofta, fyra naglack, schampo, deo, godis, FRIDA kalender, dvd, digital fotoram, nagelgrejer, en film(serie), presentkort 400kr på kicks & en handduk. finfina julklappar ju (y)
men på söndag får jag av farmor&farfar och jimmie, hugo & liam också. så på söndag eller måndag får ni bilder på allt jag fått.
nu ska jag när som helst stänga av datorn och dejta sängen hade jag tänkt. fast smsa och lyssna på musik innan jag somnar :)
imon får vi besök av lenas släkt, vi ska väl fika oså.
men jag orkar inte skriva mer, pussen.
ella. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0