bästa.

sitter här o drogar mig med popcorn, och måste plugga fysik ;s
dagen va iaf sjukt bäst! kan berätta lite om den;
när skolan va slut så träffade jag michelle, nathalie, nea & linnea och vi stack typ bort till bussarna och mötte upp emma och vi stod där ett tag. sen så va nathalie typ 'tvungen' att gå hem och äta så hon tvingade LinneaM att hänga med henne. så jag, emma, mich & nea stack hem till mig. och efter ett tag så stack emma&nea hem till emma och åt och jag&mich åt hemma hos mig xD sen efter ett tag så kom emma, nea, natha & linnea. och vi snacka oså och dampade 'lite' xD sen vid halv sex stack vi bort t sporthallen för att se på högstadiets lucia (y' och när det va slut så stack jag hem. tack alla för en awsome dag. <3


nu måste jag plugga, pusshej
att höra din röst, höra ditt namn & att se dig får mina tårar att vilja rinna.
förr eller senare orkar jag inte detta mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0