bäst dag ofc!

sitter hemma hos emma nu, vi har precis ätit pizza (y)
nu blire chill framför varsin dator. men jag kan berätta om dagen idag;

tog bussen t högsby vid ett o va framme typ tjugo i två. då gick jag bort t shalom och där möttes jag av emma och då gick vi in till mich. och där så va jag med emma, mich, elle, nea, nattah, chris & oliver. asnice! vi snacka o massa. sen så stack nea, elle, chris & oliver ut och elle glömde sin mobil inne så emma, jag & mich smsade massa till lauritz från den, fyfan så kul! men nattah skvallrade för elle när dom kom in igen ;) sen så börja nattah & nea att spela tvspel, och jag, emma, elle & mich satt uppe o snacka o smsade med lauritz. sen så blev typ chris & oliver arga på nattah och sa att hon va dum i huvudet så dom stack :p och helt plötsligt så skulle elle laga pannkakor till nattah och jag, nea & emma pallade inte va kvar där så vi stack ner till ceema där vi träffade chris & oliver igen och så satt vi inne där ett tag. sen så gick vi runt lite överallt och chris & oliver kasta massa snöbollar på oss hela tiden. sen så skulle chris & oliver hem, så vi stack t mich o hämtade min väska och emmas mamma skjutsade hem oss.

så har min dag sett ut och den avslutas hemma hos emma tills mamma kommer hem från kryssningen. :)
vi hörs, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0