5minuters biologi-lektion.

hejsan :)
nu för en stund sen så kom jag hem från oskarshamn med mamma & lisette, riktigt mysigt :)
sen är det så att det inte blir att emma, michelle & nathalie sover här, för ingen kunde typ xd
så ikväll händer typ absolut ingenting. se nån film kanske.
imorgon kommer jimmie & hugo hit, plus att lisette antagligen sover här. då ska vi ha kul ;d
------------------------------------------------------------------------------
men nu till skoldagen;
den va seg oså, började med so och jag va i datasalen o övade på nått skit ;p
sen hade vi håltimma, då gjorde jag typ ingenting xd
sen kemi, vi gjorde nått först och sen sprängde vi en flaska (inte riktigt sprängde hela, men aja)
sen biologi, och jag, elsa & medelin hade bara det i fem minuter för sen va vi klara xd så då va vi lediga efter det xd så jag & medelin väntade på mirjam & lisette.
sen åt vi och sen matte & engelska, inget roligt.
--------------------------------------------------------------------------------------
men sen kommer det nog nått mer personinlägg :)
men wtf, nu ska jag äta.
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0